Perasmian Kuarters Baru JKR Batu 4 1/2 Jalan Sungai Besi

Kuala Lumpur, 18 Februari – YAB Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak telah merasmikan kuarters baru JKR di Batu 4 ½ Jalan Sungai Besi kelmarin. Dalam ucapan perasmian YAB Perdana Menteri, beliau berkata kuarters baru itu bakal didiami oleh 60 kakitangan kumpulan sokongan JKR sebagai tanda kerajaan telah mengotakan janjinya apabila kakitangan JKR terbabit menerima kunci rumah baru pada majlis perasmian tersebut. Ini bertepatan dengan matlamat kerajaan bagi meningkatkan taraf hidup rakyat bukan sahaja di luar bandar, tetapi juga bagi golongan yang berpendapatan rendah serta sederhana di bandar.

jkr1Kuarters baru JKR yang bernilai RM19 juta daripada RM28 juta yang diperuntukan ini juga mempunyai 9 tingkat yang mengandungi 60 unit rumah bersaiz 110 meter persegi setiap satu dengan di dalamnya terdapat 3 bilik tidur, 2 bilik mandi selain kemudahan seperti tabika, gelanggang futsal, dewan, taman permainan kanak-kanak serta 209 petak meletak kenderaan telah turut dibina dan telah dapat disiapkan dalam tempoh kurang dari 18 bulan dan ia adalah lebih cepat daripada jangkaan jadual asal.

Kehadiran YAB Perdana Menteri telah disambut oleh YB Dato’ Seri Shaziman Bin Abu Mansor, Menteri Kerja Raya dan Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, YB Datuk M Saravanan. Seramai kira-kira 5,000 warga kota yang hadir bagi memeriahkan lagi majlis. Pada majlis yang sama juga turut diraikan penyerahan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) dan Bantuan Pelajar-pelajar Cemerlang PMR dan SPM.
cheap advair diskus online seroflo generic advair diskus buy fluticasone
buy amoxicillin uk purchase amoxil price of amoxil
order amoxicillin canada
edicine for babies 2005 — salvat today announced that i Hydroxyzine without prescription
АТАРАКС табл. 25 мг. * 25 UCB FARCHIM Листовка: информация за пациента Атаракс 25 mg филмирани таблетки Хидроксизинов хидрохлорид …
dapoxetine dose for premature ejaculation
dapoxetine sildenafil dapoxetine hci tablets 60 mg что это cheap dapoxetine